MOEILIJKE TELEFOONGESPREKKEN VOEREN

Telefoneren is communiceren in het kwadraat... met slechts 10% van de middelen.

doelgroep / voorkennis

Iedereen die professionele telefoongesprekken beter wil voeren.

 

methodiek

Theoretische modellen (scripts) worden aangevuld met oefeningen en achtergrondinformatie.
We oefenen ook daadwerkelijk de gesprekken, in kleine groepjes (2-3)

WAT DOE JE (BETER) NA DEZE OPLEIDING?

Je stem optimaal inzetten aan de telefoon.
De telefoontechnieken hanteren (doorverbinden, in wacht zetten, ...)
Klantgerichte taal gebruiken aan de telefoon.
Emotionele gesprekken in goede banen leiden.

 

praktisch

Afhankelijk van de scope duurt deze opleiding een halve tot een volledige dag. Bij in-company wordt sterker de nadruk gelegd op de cultuureigen modaliteiten van het telefoongesprek. 

PROGRAMMA

Bewustwording van de eigen stem (en de reacties van klanten).
Het belang van lichaamstaal... ook aan de telefoon.
Telefoontechnieken (doorverbinden, in wacht zetten, ...)
De telefoon opnemen, het inkomend gesprek.
Het uitgaand gesprek, het antwoordapparaat, de GSM, allemaal uitdagingen.
Stiltes aan de telefoon: hoe doe je dat?
De impact van (jouw) tempo

 

preview of synopsis van deze training bekomen?

Stuur een e-mail en je ontvangt ons whitepaper rond dit topic.
Download hier de printklare programmafiche.