KLANTGERICHTHEID
Onbeleefdheid of slechte behandeling van klanten brengen 5 X meer schade toe aan een bedrijf ... dan -bijvoorbeeld- een (te) hoge prijs.
doelgroep / voorkennis
Iedereen die direct of indirect met klanten in contact komt.
methodiek
Interactief
Rollenspelen.
Videomateriaal ter reflectie.
Brainstorm voor betere oplossingen.
Intervisie.
WAT DOE JE (BETER) NA DEZE OPLEIDING?
Een klantgerichte houding aannemen.
Het belang van de VORM van communicatie inschatten.
Schriftelijk en mondeling klantgericht handelen.
praktisch
In-company geeft deze training een extra dimensie aan de servicegerichtheid van medewerkers. De workshop duurt een halve dag met nadien een terugkommoment (3 uur) en kan gecombineerd worden met andere vormen van klantgerichte communicatie.
PROGRAMMA
Proactiviteit bij de omgang met klanten.
"Klanten zijn net mensen".
Klantvriendelijk versus Klantgericht?
De eigen perceptie rond klantengedrag onder de loep.
Klantgerichte taal hanteren.
Engagement om kwaliteit te bieden.
preview of synopsis van deze training bekomen?
Stuur een e-mail en je ontvangt ons whitepaper rond dit topic.
Download hier de printklare programmafiche.